Reinhold Wurth – poduzetnik i njegova kompanija

Adolf Wurth i Reinhold Wurth u šetnji šumom

Historija Wurth Grupe je u neraskidivnoj vezi sa preduzetnikom prof. dr. Reinholdom Wurthom pod čijim rukovodstvom je postala vodeće preduzeće na svjetskom tržištu u prodaji materijala za montažu i pričvršćivanje.

Počeci su bili skromni: u ljeto 1945. godine Adolf Wurth je osnovao veleprodaju vijčane robe u Künzelsau/Baden-Württemberg. Reinhold Wurth, njegov sin, koji je rođen 1935. godine, pratio ga je i pomagao mu od samog početka. Prvog oktobra 1949. godine on je i zvanično postao drugi radnik u preduzeću i prvi kalfa.

Utovar kolica 1950-tih godina

U januaru 1951. godine je prvi put bio sam na trgovačkom putu – u Düsseldorfu je trebao pridobiti nove kupce. Godine 1952. završio je trgovački zanat. Kada je 1954. godine Adolf Wurth preminuo u 45 godini života, devetnaestogodišnji Reinhold Wurth je preuzeo rukovođenje preduzećem. U to vrijeme je preduzeće imalo dvojicu uposlenih i godišnji obrt od 80.000 eura.

Reinhold Wurth je vizionarski vodio preduzeće i vrlo brzo su uslijedili prvi uspjesi. Godine 1962. osnovano je prvo preduzeće u inostranstvu – Wurth Nizozemska. Uslijedilo je osnivanje podružnica u Švicarskoj, Austriji, Italiji i drugim zemljama. Godine 1969. se usudio poslovati i preko Atlantika, u Sjevernoj Americi. Godinu dana kasnije Wurth je postao aktivan i u Južnoj Africi. Osnivanjem društava u Australiji (1982), Japanu i Maleziji (oba 1987) zaokruženo je prisustvo Wurth Grupe na svim kontinentima.

Bettina Wurth sa svojim ocem Reinhold Wurthom

Reinhold Wurth se 1994. godine povukao iz operativnog rukovodstva Wurth Grupe i preuzeo predsjedavanje Savjetodavnim odborom Wurth Grupe. Prvog marta 2006. godine kćerka Bettina ga je naslijedila na toj dužnosti. Reinhold Wurth je i dalje na poziciji predsjednika Nadzornog odbora Fondacije Wurth Grupe.

Od samog početka, Wurth Grupa je bila i ostala porodično preduzeće uprkos njenom međunarodnom karakteru. U međuvremenu se Wurth Grupa razvila u preduzeće sa preko 77.000 uposlenih širom svijeta. Direktna prodaja je pokretač uspjeha, kako tada, tako i sada. Više od 33.000 terenskih komercijalnih predstavnika širom svijeta dnevno posjeti 300.000 kupaca. Zahvaljujući ovom neposrednom kontaktu s kupcima, u Wurth-u su zahtjevi kupaca poznati, pa svoje proizvode i usluge može prilagoditi tako da predstavljaju olakšanje za kupčev rad. Pri tome, moto kojeg je inicirao Reinhold Wurth glasi: “Mi naše kupce ne želimo samo zadovoljiti, već oduševiti!”