Saradnik za razvoj poslovanja Shop poslovnica
Saradnik za razvoj poslovanja Shop poslovnica

O kompaniji

Würth Grupa je jedan od globalnih lidera u razvoju, proizvodnji i prodaji materijala za pričvršćivanje i montažu. Poslujemo širom svijeta i trenutno okupljamo više od 400 kompanija sa više od 2.400 prodavnica u preko 80 država. Kompanija Wurth BH d.o.o. je aktivna na tržištu Bosne i Hercegovine od 1997. godine, a vremenom smo postali izabrani partner više od 10.000 profesionalaca u našoj zemlji.

U svom poslovanju, Wurth BH se vodi višekanalnom (omnichannel) strategijom koja podrazumijeva međusobno povezivanje više kontaktnih tačaka s kupcima kako bi se izgradio integrirani sistem (terenska prodaja, teleprodaja, online prodaja i Shop prodaja). Kroz ovaj pristup, asortiman, cijene proizvoda i sve marketinške komunikacije trebaju biti dosljedne u svim kanalima kako bi se kupcima pružilo ujednačeno iskustvo kupovine.

U Bosni i Hercegovini trenutno posluje jedna Shop poslovnica, a u procesu otvaranja je još pet - u Sarajevu, Banja Luci, Tuzli i Mostaru. Shop poslovnice su veleprodajni objekti koji nude prodajne usluge poslovnim subjektima, preduzećima i obrtima (B2B), u kojima se isti snadbijevaju profesionalnom montažnom opremom (alati, mašine, vijci, tiple, ankeri, tehnička hemija), materijalom za električne instalacije i rasvjetu, te radnom, zaštitnom i funkcionalnom odjećom, obućom i ostalim sredstvima lične zaštite.

Opis pozicije

Saradnik za razvoj poslovanja Shop poslovnica je osoba koja ima ključnu ulogu u implementaciji plana razvoja mreže Shop poslovnica i provođenju procesa njihovog otvaranja. Iz perspektive višekanalne strategije, aktivno doprinosi povezivanju Shop poslovnica s ostalim kontaktnim tačkama s kupcima (terenska prodaja, teleprodaja i online prodaja).

Ova osoba odgovorna je i za operativno vođenje Shop poslovnica i osiguravanje njihovog svakodnevnog rada i daljnjeg razvoja. To uključuje provođenje zakonskih, sigurnosnih i operativnih procedura za efikasan rad Shop poslovnica, osiguravanje poštivanja korporativnog identiteta prema postavljenim standardima, kao i upravljanje osobljem. Osoba na ovoj poziciji nadzire tim osoblja Shop poslovnica, a istovremeno odgovara višem menadžmentu.

Vaše odgovornosti će uključivati:

  • planiranje, organizaciju i upravljanje procesom otvaranja Shop poslovnica
  • osiguravanje usklađenosti poslovanja Shop poslovnica sa zakonskim propisima, internim procedurama i sigurnosnim standardima, uključujući standarde korporativnog identiteta
  • operativno vođenje Shop poslovnica uključujući definisanje standarda poslovanja (radno vrijeme, kompetentnost osoblja, opremljenost), te osiguranje njihove integracije u višekanalni (omnichannel) sistem poslovanja
  • osiguravanje poštivanja propisa o urednosti robe i adekvatnom odlaganju i skladištenju, kao i upravljanje i organizaciju angažmana saradnika za održavanje čistoće prostora prodajnih objekata
  • razvijanje, optimizaciju i implementaciju operativnih procedura za efikasno upravljanje asortimanom i kontrolu zaliha što uključuje saradnju sa odjelima produkt menadžmenta, nabave i logistike
  • postavljanje i praćenje poslovnih planova, budžeta i ključnih pokazatelja uspješnosti
  • praćenje tržišnih trendova i potreba kupaca te davanje prijedloga za unaprjeđenja
  • organizaciju i praćenje provedbe kontinuiranog sistema inventure i poštivanja svih intervala popisa
  • blisku saradnju sa svim drugim odjelima kompanije i kontaktnim tačkama s kupcima kako bi se osigurala besprijekorna usluga, uključujući i saradnju sa timom za marketing u planiranju i implementaciji kampanja i drugih marketinških inicijativa
  • regrutaciju, edukaciju i pružanje podrške prodajnim konsultantima u Shop poslovnicama, te praćenje i ocjenjivanje njihovog učinka
  • razvoj – identifikaciju lokacija, analizu potencijala tržišta, organizaciju novih poslovnih jedinica

Kvalifikacije:

  • VŠS ili VSS - ekonomsko usmjerenje ili poslovna administracija
  • poželjno 2 godine radnog iskustva u poslovima trgovine i vođenju ili koordinaciji prodajnih/operativnih procesa, po mogućnosti u B2B sektoru
  • poznavanje načela prodaje, uključujući kontrolu zaliha, trgovinu i prakse pružanja usluga kupcima
  • razumijevanje višekanalnih (omnichannel) prodajnih strategija i integracije fizičkih i digitalnih kanala
  • napredno poznavanje rada na računaru (posebno MS Office – Excel, Word, PowerPoint)
  • aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu (minimalno B2 nivo)
  • aktivni vozač B kategorije i spremnost za rad na terenu

Vaš profil:

  • spremni ste za učenje i rast kroz praktično iskustvo, s jasnom vizijom razvoja karijere u navedenom pravcu
  • ​imate sposobnost strateškog razmišljanja, ali ste spremni i na svakodnevni operativni rad
  • imate liderske vještine kao i vještine komunikacije sa različitim grupama ljudi - prodajnim osobljem, menadžmentom i kupcima
  • posjedujete organizacijske i analitičke vještine i imate sposobnost rješavanja problema
  • imate sposobnost odgovornog individualnog rada, kao i efikasnog rada u timu
  • proaktivnost i orijentisanost na rezultate
  • dobra moć opažanja, kreativnost, smisao za estetiku i uređenje prostora

Šta nudimo:

  • jedinstvenu priliku da postanete dio renomirane multinacionalne kompanije i poslovanje po međunarodnim standardima
  • priliku da svojim idejama i inicijativama aktivno učestvujete u razvoju i oblikovanju budućnosti naše mreže Shop poslovnica kroz inovativne projekte
  • rad u podržavajućem i saradničkom okruženju, gdje se cijeni profesionalizam
  • mogućnosti za stručno usavršavanje i edukacije, uključujući interne treninge, radionice i pristup Würth akademiji
  • moderno radno okruženje i pristup najnovijim alatima i tehnologijama koji olakšavaju svakodnevni rad

Ako želite biti dio tima koji gradi prodajnu mrežu budućnosti i doprinosi stvaranju novog korisničkog iskustva kroz sve kanale prodaje – prijavite se i budite dio našeg uspjeha!

Lokacija: Hadžići – 1 izvršitelj/ica

PRIJAVA NA OGLAS: Saradnik za razvoj poslovanja Shop poslovnica

*Slanjem prijave prihvatate Pravila o privatnosti.